22 Haziran 2009 Pazartesi

?????

Bloglar arasında geziniyordum biraz önce. Farkettim ki her blogun bir amacı var, kimi el işlerini sergiliyor,gezdiği yerleri anlatıyor, kimi sanattan sinemadan modadan haberler veriyor, kimi çizdiklerini gösteriyor. Benim blogumda hepsinden biraz var:) Biraz Sinema, biraz tiyatro, biraz hobi, biraz şundan biraz bundan... Rengin efendisi diye başlık atmışım. Ama daha rengin esamesi okunmamış. Tek bir kayıt bile yok. Bunlar benim maymun iştahlılığımdan kaynaklanıyor herhalde. Şimdi de gezdiğim yerleri anlatmak istiyorum. Ameliyattan sonra evde otururken biraz dolap karıştırdım. Çekmecelerin birinden küçük bir günlük çıktı. 1996 yılında ilk Amerika seyahatimi daha doğrusu ilk yurtdışı seyahatimi havaalanından başlayarak anlatmışım. Gezdiğimiz yerleri, tanıştığımız insanları tek tek anlatmışım. Okudukça o günleri hatırladım.Unuttuklarımı hatırladım. Yazmakla ne kadar akıllıca davrandığımı anladım.
Sonra bilgisayarımı biraz boşaltmak için uğraşırken eski resimlere rastladım. Onları grupladım. Tarihlere göre sıraladım. Hem Amerika hem diğer yerlerle ilgili pek çok fotograf çıktı ortaya. Bu aralarda da gezi blogları çok moda ya. Şimdi sırayla gezilerimden bahsetmeye karar verdim. Bu yazılarımı "Gezdim, gördüm, Yazdım" başlığı altında topluyorum. Hayranlarımız dikkatine! :)))

Hiç yorum yok: