5 Nisan 2010 Pazartesi

Eğlenceli bir haftasonu...

Haftasonu Aygenciğim Ankara'daydı. Cumartesi günü Ostim'den Elvankent'e ulaşmak için yaptığım 1,5 saatlik maceralı bir yolculuktan sonra birbirimize kavuştuk. Önce Tunalı Hilmi caddesinin cumartesi kalabalığı içinde biraz dolaştık. Bende uzun zamandır  Tunalı'ya inmemiştim.Bu yürüyüş çok iyi geldi. Sonra Hacı Arif Bey'in değişen, yenilenen bahçesinde yemek yedik. Arkadaşımla eski günlerimizi yurt maceralarımızı hatırladık, konuştuk, güldük. Sonrasında Bahçeli 7. caddeye gittik. Güzel cumartesi gününün tadını çıkarmak isteyenler 7. caddeyi'de doldurmuştu. Tüm kaldırımlar, kafeler, pastaneler doluydu. Son olarak üniversiteden tanıdığımız eski arkadaşlarımız Banu ve Ongun'un evlerine gittik. Çok keyifli bir akşamdı. Pazar günü Çengelhan'ın huzurlu tarihi atmosferi içinde, Vehbi Koç'un ilk dükkanının hemen önünde  Divan'da  süper bir kahvaltı yaptık.

Daha sonra müzenin Bodrum katında Henry Kupjack'ın minyatür odalar sergisini gezdik. Gerçeğinin 1/12 ölçeğinde küçültülerek yapılan oda maketleri içinde benim en çok beğendiğim tiyatro kulisiydi.

Aygenin şansına o gün tam bahar vardı. Kahvaltıdan sonra kaleye doğru kısa bir yürüyüş yaptık. O dar sokakları, sokaklarda oynayan çocukları çok özlemişim. Bol bol fotograf çektik.

Havada bahar kokusu olunca gezmeye, yürümeye doyamadık. Kendimizi Eymir Gölüne attık.Leyla Serhat ve birkaç arkadaşımızda bize eşlik ettiler.  Göl kenarında uzun ama eğlenceli bir yürüyüşün ardından mis gibi ekmek arası balık ziyafeti çektik.

Pazar günü de böylece bitti.  Aygen'ciğimi İstanbul'a uğurladık. Biz ne Ankara'ya erken gelen bahara ne birbirimize doyabildik. Tadı damağımızda kaldı. Ama Mayıs Festivalinde tekrar buluşmaya karar verdik.

A. dedi ki...

Merhaba Sena abla , bak yaptım bende rulolardan şatolar :) Çok güzel oldu.Bu güzel fikrin ve yapmama izin verdiğin için çok teşekkür ederim
Sevgiler
Ashley

sena dedi ki...

Baktıım ve bayıldım canım, hemen yorum yazdım. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar...

Sevgiler

sesiber dedi ki...

Tunalı deyince, Hacı Arif Bey deyince eski günleirm geldi aklıma. Burnumun direği sızladı.
Ankara'da yaşanmaz diyenler okusun bu postu. Ben çok seviyorum Ankara'yı.
Sevgiler..

sena dedi ki...

AAh güzeldir Ankara. Burada biraz yaşayan kolay kolay unutamaz:))

Sevgilerr

burcu dedi ki...

Sena merhaba, ben Burcu... Bilkent ten... Sanırım beraber hazırlık okumuştuk. Fotoğrafını ve blogunu çengelhan ile ilgili görsel ararken gördüm. İnanılmaz bir tesadüf. Bana yazmak istersen burcu.gorucu@grupofis.com.tr Sevgiler Burcu Sevinc Gorucu

Burcu merhaba;
Ne güzel yeniden senden haber almak. Çok sevindim. Görüşürüz:)