7 Nisan 2010 Çarşamba

Garip Rüya...

Benim rüyalarım genellikle aksiyon filmlerine benzer. Genellikle birileri tarafından kovalanırım. Bütün gece koşar dururum. Biraz hızlı koşmayı başarırsam, birazda istersem hemen uçabilirim. En çok ağaçların üst dallarına ve evlerin damlarına tünemeyi severim. Benim rüyalarım arkası yarın gibidir. Gece uyansamda tekrar uyuduğumda aksiyon kaldığı yerden devam eder. Bu durum bir psikolojik rahatsızlık göstergesi mi, çok film  izlediğimden mi yoksa annemin dediği gibi popomun açık kalmasından mıdır bilmem, ama bazı sabahlar rüyada koşturmaktan yorgun uyandığımı bilirim.

Gün gece aksiyon, macera, korku, fantastik bilim kurgu karışımı enteresan bir rüya gördüm. Hadi gündüz niyetine anlatayım;
Rüyamda, (güya) çalıştığımız işyerinin binası "Black Smoke" (Lost izleyenler bilir. Oradaki Siyah Duman) benzeri bir yaratık-insan tarafından istila edilmişti.(Eveeet çok Lost izliyorum biliyorum:) Benimle beraber binada mahsur kalan insanlarla bağrış çağrış bi aşağı bi yukarı koşturup black smoke'dan kaçmaya çalışıyorduk. Bizim black smoke Lost'dakinden biraz daha içli olacak ki, hakkında söylenen kötü sözlere hiç dayanamıyor, yakaladığını başka bir boyuta yada şehre ışınlıyordu. (Rüyamın fantastik -bilim kurgu olduğunu söylemiştim). Bende yakalandım. Beni  İstanbul'a ışınladı sağolsun. Uzun zamandır gitmiyordum iyi oldu.
Biraz gezdim dolandım, sonraa hooop yine Ankara'ya getirdi. (Otobüs parası yok, yollarda zaman kaybetmek yok. Böyle seyahati kim sevmez:)
Sevgili black smoke'cuğum beni tekrar işyerime ışınladığında Nurus'un (Bilmeyenler için Türkiye'nin en büyük ve en iyi ofis mobilyaları üreten firması) patronu Gürhan Gökyay ve kardeşi şirketteydi. Onlarla konuşurken ayaküstü bir dolap çizittirdim. Hayran kaldılar.(Rüya tabbi olacak o kadar) Eskiden mobilya tasarımı ile uğraştığımı söyleyince tekrar eski işime dönmem konusunda israr ettiler. Hatta istersem Nurus'ta çalışabileceğimi de söylediler.  Ben tam kabul edecekken maalesef saat çaldı, uyandım.
Korkuyla başlayan rüyam mutlu sonla bitti. Bu sebepten olacak hala etkisindeyim:))

Hiç yorum yok: