12 Nisan 2010 Pazartesi

Alışveriş İşkencesi

Haftasonu alışverişe gitmekten nefret ediyorum. Çok mecbur kalmadıkça özellikle saat 12'den sonra büyük marketlere gitmiyorum. Haftaiçi akşamları yada pazar sabahları gidip kalabalıklaşmadan yada firma hostesleri işbaşı yapmadan işimi halletmek çok iyi oluyor. Ama maalesef bu haftasonu geç kalmıştım. Alışveriş yapmam şart olmuştu. Saat 3 gibi Real'e gittim.

Alışveriş listem elimde, kalabalıkta diğer alışveriş arabalarına makas atarak ilerliyorum raflar arasında. Şampuan almam lazım.  Tam bakınıyorum, yanıma 32 dişi görünen cart sesli bir kız yaklaşıyor.
-İyi günler efendim, Filanca şampuanımızı denemek ister misiniz?
-Yok teşekkür ederim ben Falanca kullanıyorum. deyip dönüyorum. Ama o inatçı çıkıyor.
-Ama filanca şampuanımızın şöyle şöyle şöyle özellikleri var. Ben yinede size bir küçük numune vereyim bir deneyin. diyor. Mecburen kabul ediyorum. Yoksa peşimi bırakmayacak belli. Tam gidecekken;
-İsminiz ve telefonunuz lütfeen!! diye sırıtıyor. İsmimi veriyorum ama telefonumu vermek istemediğimi söylüyorumm. Sonunda peşimi bırakıyor. Tabana kuvvet uzaklaşıyorum.

Yoğurt reyonuna yaklaşıyorum. Her zaman aldığım markaya elimi uzatırken bir başka cırtlak sesli sırıtan surat yaklaşıyor:
-İyi günlerrrr hanımefendi, filanca yoğurdumuz bugün indirimli.
-Yok istemiyorum.
-Ama filanca markadan iki adet alırsanız bu şık ve kullanışlı  kaseyi hediye ediyoruz.
-Yok ben istemiyorumm. teşekkürler... Hızla istediğim yoğurdu alıp topukluyorum.

Bu arada bir kez bir yumuşatıcı markası hostesi, bir kez de bir peynir markası hostesi tarafından durduruluyorum.  Hızla meyve reyonuna giderken aralara girmemeye karar veriyorum. Tam oh rahatladım derken birden gözümün önüne kürdana geçirilmiş kızarmış sucuk uzatılıyor.
-Buyrun hanfendi, filan feşmekan markalı sucuklarımızdan bir tane tatmak istemez misiniz??
-Hayır rejim yapıyorumm.
-Olsun bi taneden bişey olmaz.
-hııh??

Nihayet alacaklarımı tamamlayıp kasadaki uzun kuyruğa doğru yollanıyorum. Bir alışveriş gününü daha kapattığım için mutluyum. Bir daha asla pazar günü alışverişe çıkmamaya yemin ediyorum....

Hiç yorum yok: