12 Nisan 2010 Pazartesi

Anlatılmaz izlenir...


Cumartesi günü "Ankara Müzik Festivali" kapsamındaki konserlerden birine Igudesman ve Joo'nun  konserine gittim.  Gösterinin  adı "A Little Nightmare Music" di. Bu ikiliyi aylar önce facebookta izlemiştim. O zaman  -Niye böyle gösteriler Türkiye'ye Ankara'ya gelmez diye hayıflanmıştım. Çok istemişim demek ki, isimlerini görünce  biletimi gösteriden iki hafta önce aldım ve tam anlamıyla gün saydım diyebilirim. Sonunda büyük gün geldi.  Muhteşem bir gösteriydi. O kadar sevimlilerdi ki. Mozart da çaldılar James Bond da, Firank Sinatra da. Özellikle I will survive ve All my myself  yorumları muhteşemdi.1,5 saat su gibi geçti. Konser sonunda DVD'lerini imzalatabilen şanslı grubun içindeydim. Fotograflarını çekmeye çalıştım ama o kadar kalabalıktı pek başarılı olamadım.

Facebookta tekrar aradım o videoyu bulamadım. Ama internetten Igudesman ve Joo videoları buldum. Çocuklara, klasik müzik sevmeyenlere mutlaka onları izletin. İnanın kimse onlara kayıtsız kalamaz.

İşte bulabildiğim bir kaç video;

"A little Nightmare Music"

"I will survive"

"All by myself"

"Alla Molto Turca"

Hiç yorum yok: