29 Ocak 2010 Cuma

Şarkı aşkına...

Dün yeğenlerimden ikincisinin Elif'imin doğum günüydü. Okullar tatil olduktan sonra Ankara'ya geldikleri için doğumgününü burada kutladık. 12 yaşına bastığına inanmıyorum. Bebekliğini, ilk konuşmalarını, kahkahalarının hatırlıyorum. Çocukluğun da bile düzenliydi, eşyalarına düşkündü. Aklı ermeye başladığı andan itibaren sevdiği, hoşuna giden şeyleri bebek arabasına doldurur yanında dolaştırırdı. Bu arabanın içinde şampuanından, sevdiği marsmellowlara kadar her şey olabilirdi.  Şimdi o bir genç kız oldu. Canım benim, güzel kızım, doğum günün kutlu olsun. Hep mutlu ol...

Eh şarkı eklemeyi öğrendim ya, bu da Elif'im için gelsin.



Fairground Attraction - "Find My Love"

2 yorum:

pinomino dedi ki...

yerim ben onu!!
zaman ne çabuk geçiyor değil mi:)
mutlu yıllar!!!
öptüm ikinizi de:D

sena dedi ki...

Yıllar çok çabuk geçiyor gerçekten Pinocum. Bizde seni öptüük:)