28 Ocak 2010 Perşembe

Sonundaaaa...


Sonunda Ankara da kar yağdııı. Yaşasın. Her yer bembeyaz. Günlerdir İstanbul'dan kar manzaraları seyrediyordum televizyonda. Ne kadar imreniyordum onları görünce. Dün gece burada da başladı. Kısa sürer, fazla yağmaz dedim ama bu sefer yanıldım) Ne güzel. Sabah kalktığımda her yer bembeyazdı. Kuş yuvamdan evimden kar manzarası çok güzeldii. Evden çıkmak istemedim hiç. Ama işe gitmem lazım. Biraz zor olsa da işe bir saatte gelebildim. Çok az iş yerinin önünde araba vardı. Kendimle gurur duydum kara rağmen arabayla çıkabildiğim için.

Şimdi işyerimde elimde en sevdiğim kupamda çayımla, karları seyrederken aklıma çocukluğum geldi. En çok sevdiğim şey anneannemlerin bahçesinde Leyla'yla yada ablamla kartopu oynayıp dizime kadar ıslandıktan sonra eve girip sıcacık kalorifer peteklerine yapışmaktı. Annem ıslak kıyafetlerimiz çıkarır, kuru ve kalın kazaklar giydirir ve birer tabak sıcak çorba hazırlardı. O çorbaların tadımı başka hiçbir şeye değişmezdim. Kar yağdığı hafta sonlarını çok severdim. Çünkü Meram'a anneannemlere giderdik. Belki bu sebebten hala haftasonu karlarını çok severim. Baştaki resimde o günlerden bir hatıra:))

Kar yağarken nedense Frank Sinatra yada Michael Buble dinlemeyi seviyorum ben. Belki de yılbaşını çağrıştırdığı içindir. Şarkı eklemeyi öğrendim Pinocuğumdan. Bu günün anısına bi şarkı ekledim bende Dinleyin bakalım sevecek misiniz?



Michael Buble - "Dream A Little Dream Of  Me"

8 yorum:

Fındık Kurdu Betül dedi ki...

ben de senelerdir Ankara'da böyle kara şahit olamamıştım.
ama bi Egeli olarak sanırım pek alışamadım ben bu duruma :)

sevgiler

sena dedi ki...

Evet Egeliler için alışması zor:) İşe gitmeyeceksen, evinde oturuyorsan, izlemek yada basılmamış karda yürüyüşler yapmak çok güzel ama değil mi?

pinomino dedi ki...

saenacım pinocuğun sana öğretti ama pembe rengi nasıl yaptın:) boynuz kulağı geçti:)
bir ed şarkıların isimlerini altına yaz şekerim.. :D

sena dedi ki...

Nasıl yükleyeceğim diye karıştırırken yalnışlıkla oldu aslında:)) Hemen anlatayım canım.
Dashboard da iken şarkı ikonunun altında embed'i tıklıyorsun, auto skinler çıkıyor. Onlardan birini seçip apply deyince böyle renkli oluyor.
Ayrıca uyarı için teşekkürler. Hemen şarkının ismini ekledim:))

Muck:)

Fındık Kurdu Betül dedi ki...

1 yaşındaki minik bi kızla evdeysen,
değil yürüyüşe markete dahi gidemiyorsan,durum azıcık daha farklı oluyor :D

nasıl karamsarım nasıl karamsarım :)

sena dedi ki...

Ah ne güzel Allah bağışlasın:))Annesi 1 yaşında minik bir kızın varsa zaten onunla vakit geçirmek dışarıda turlamaktan daha zevklidir eminim:)

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Evet arkadaşım, ben de karı okadar çok özlemişim ki akşam yağdığını görünce ne dualar ettim devam etsin diye anlatamam, teşekkürler allahım...
Sabah kalktım her yer bembeyaz, öğlen oğlumu aldım apartmandaki çocuklarla birlikte kartopu oynadık, kardankız yaptık :)

Bu kar hiç erimesinnnnnn...

sena dedi ki...

Evet, bence de hiç erimesiiin yada erisin ama yenisi yağsın hemen:)