23 Ocak 2010 Cumartesi

Yeni yeni en yeni...


İşte son seramik eserim:)) Önce şaheserim yazdım sonra vazgeçtim:) Eh nede olsa ben çok mütevazi bir san'atçıyım:)) Resimler ve kompozisyon Bengiciğime ait. Kursa çektiği resimleri üçlü grup haline getirip birde boncuk iliştirmiş. Görünce çok mutlu oldum. Ona buradan da çook teşekkür ediyorum.

Bu evde diğerleri gibi lamba olacak. Daha öncede bahsettiğim gibi yaptığımız herşey eninde sonunda birer mumluğa dönüşüyor. Bu evde de farklılık olmadı. Yine bir ışık kaynağı olacak.  İçine bir duy ve elektrik tesisatı döşeyip cam ve kapı açıklığını buzlu pleksi ile kapatacağım. Duvara asınca lamba tamamlanacak. Tabi fırınlandıktan ve boyandıktan sonra:))

Buarada büyük ihtimalle bu hafta fırınlama yapacağız. Umarım bu sefer tüm işlerimiz sağ salim çıkar fırından. Olmasa da fimo sağolsun. Kuratabildiğimizi onun sayesinde kurtarırız.

2 yorum:

kaptan dedi ki...

harika olmuş Sena cım ellerine sağlık :)

sena dedi ki...

Sağol Ece'ciiim:)))