13 Mayıs 2009 Çarşamba

Korkuyoruuum....

Salı günü tam yeni döndüğüm Yapı Fuarı'nın yorumlarını yazacakken, bomba gibi gelişme oldu. Hormonlarımda bir düzensizlik olduğunu zannederek doktora gittim. Ultrasonda karnımda çapı 12 cm olan irice bir greyfurt büyüklüğünde kist çıktı. Doktorlar hemen alınması gerektiğini söylediler. İlk şoku anlatamam. Durup dururken hiç beklemediği bir anda böyle bir haber almak herkesi çok üzer herhalde. İlk dakikalarda önce kardeşimi, sonra babamı, annemi ve Pinoyu salya sümük ağlayarak aramışım. 15 dakika sonra kardeşim hastaneye yanıma geldi. Annem Konya'dan bana destek olmak için işini gücünü bırakıp geldi. Arkadaşlarım aradılar... Birkaç saat içinde konunun uzmanı Ankara'da ve Konya'da bulunan en iyi doktorları bulup randevu aldık. Bugün akşam Konya'ya doğru yola çıkacağım ve gidip bir doktora daha muayene olacağım. Pazartesi yine bir randevum daha var. Sonra ameliyatın yapılacağı yere karar verilecek. AAAAAAh. Çok korkuyorrrumm. Ben iğneden korktuğum için kan aldırmaktan bile çekinen biriyim. Şimdi ameliyat ve karnımda oluşacak kocaman yarık rüyalarıma giriyor. Ne zaman ameliyatla ilgili bir şey düşünsem aklıma Kırmızı başlıklı kız masalındaki kurtun karnının yarılması geliyorr. Hem korkuyorum hemde biran önce kurtulmak istiyorummm...

Allahım inşallah ameliyattan sonra bu kayıtları okuyup oh çekeceğimm..... Okuyan (varsa) herkesin dua etmesini rica ediyorum....:(

Hiç yorum yok: