25 Mayıs 2010 Salı

Ve sonuda LOST bitti...

       
 Eveet sonunda bitti.  Dramatik bir sona razıydım. Felsefik yada hayatın anlamını sorgulayan bir sonda olabilirdi. Ada mı yoksa diğer paralel evrendeki hayatları mı daha iyi sorgulanabilirdi. Her sorunun açıklığa kavuşmasını beklemiyordum ama önceki bölümlere daha uygun aksiyon beklerdim. Bu kadar saçma biteceğini düşünmemiştim doğrusu.  Herkes birer sevgi kelebeğine dönüştü. Hepsi çiftler halinde birbirlerine sarılıp öpüşüp kilisede toplaştılar. Yalnız son bölümü izleyen birine asla önceden olanları anlatamazsınız. Sanki Lost'un değil de bir pembe dizinin finali gibiydi. Bence 6 sezonda olaylar o kadar çok karıştı ki senaristlerde kendilerini dizinin içinde bir yerlerde kaybettiler.

Sonuçta hala anlamadığım şeyler var;  Anlayan varsa anlatsın lütfen;

O meşhur, herkese uğursuzluk getiren sayılara ne oldu?
Olanların hepsi bir rüyadan mı ibaretti?
Jack'ın oğlu gerçekten yok muydu?
Michael ve Mr. Eco'nun da kilisede diğerlerine katılması gerekmez miydi?
Jacob'ın üvey annesi o adaya nasıl gelmiş ve ışığı nereden biliyordu?
Jacob adayları küçüklüklerinden beri nasıl izliyor?
Jacob adadan çıkabilirsa Black smoke neden çıkamıyor?
Ayrıca neden Black Smoke'un bir adı yok?
Son olarak:
Herşey gelip bir tıpaya mı bağlandıysa niye onu başta çıkarmadılar?

        

2 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok saçma bir finaldi. Aslında bittikten sonra tekrar baştan izlemeyi düşünüyordum ama artık sanmıyorum:(

sena dedi ki...

Aynen katılıyorum. Bende baştan seyretmek niyetindeydim. Ama vazgeçtim. Buraya kadar bu kadar heyecanlı getirip bu kadar salakça biten başka dizi yoktur herhalde:(