6 Mart 2009 Cuma

Slumdog Millionaire...



Dün akşam Slumdog Millionare (Türkçesi Milyoner Varoş Köpeği) filmine gittim. Uzun zamandır izlediğim en iyi filmdi. Bence aldığı oscarları ve diğer ödülleri kesinlikle hakediyor. 2,5 saat sürmesine rağmen hiç sıkılmadım. Konusu hem fazla çalışılmamış orjinal bir konuydu hemde günceldi. Eften püften senaryolarla çekilen Amerikan filmlerinden sonra oldukça ektikeyici sahneleri vardı. Özellikle de ufaklıklara bayıldım. Bence büyüklerden daha başarılıydılar...

Yalnız tam film bitti derken, son kısımda klasik Hint filmlerindeki garip ve komik figürleriyle tüm film ekibi dans etmeye başladı. Bence o bölüm olmamalıydı. Filmin sonundaki aşıkların birleştiği duygusal sahne uçtu gitti Zaten sinema salonundan da -"Hayda bu ne şimdi" gibi sesler yükselmeye başladı. Demekki tek böyle düşünen ben değilmişim:))

2 yorum:

pinomino dedi ki...

senacım bende haftaya izleyeceğim bu filmi..
aslında keşke birlikte gitseymişiz:))

sena dedi ki...

Keşke beraber gitseydik Pinocum. Ben aslında izlemek isterim ama dvdsi çıkınca. Öptüm...