11 Kasım 2010 Perşembe

2 haftada 3 kiloo...


Sonunda diyetisyene başladımm. Uzun zamandır "Ben kendim yaparım canım ne gerek var diyetisyene!" diye kendimi avutuyordum. Ama biri beni dürtmezse olmayacak anladım.

Her ne kadar kilolarımı çok dert etmesem de artık sağlığımı tehdit etmeye başladı. Bende iki hafta önce diyetisyene başladım....

Veeee bugün itibariyle iki haftada 3 kilo vermiş bulunuyorum. Asıl önemli olan kaslardan değil yağlardan kilo vermiş olmam. Tabii yolum çook uzun. Yaşıma ve boyuma uygun olan kiloya ulaşmam için daha çok vermem gerek. Ama bu güzel bir başlangıç. Daha şimdiden içine giremediğim bir pantolonumun düğmeleri rahat kapanmaya başladı:)) Kotlarım bolalıyor..

Merak edenlere anlatayım. Aslında yaptıklarım basit ve hepimizin bildiği şeyler:

 * Günde altı öğün  ve düzenli yemek yiyorum. Ara öğünler çok önemli asla kaçırılmamalı.
 * Her öğünden önce birer bardak su içiyorum ki bu günde 3 litreye yakın ediyor.
 * Her öğün bir dilim ekmek yada galeta mutlaka yiyorum.
 * Öğlen ızgara, haşlama et ve bol salata, akşam sebze yemeği ve bol salata...
 * Vee tabii olmazsa olmaz spoor. Haftada en az 4 gün yürüyüş yapmak gerekiyor.

İşte bu kadar...

Şimdi hayalim, istediğim kiloya ulaşında eskiden giydiğim pantolonun tek bacağına girip "İşte böyleydim, Böyle oldum!" diye fotograf çektirmek:))

Resim: Buradan

3 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

kolay gelsin

Elifin Terazisi dedi ki...

Tebrik ederim, ben de 15 Haziran'dan beri böyle besleniyorum, tabii diyetisyen kontrolündeyim.

sena dedi ki...

Elifin terzisi tebrikler; umarım ben de sizin gibi uzun süre devam edebilirim:)

Ada ve deniz teşekkür ederim:)