19 Aralık 2008 Cuma

Veee Kayıt!!

Çok Heyecanlıyım... Yıllardır seyirci olarak takip ettiğim blog alemine sonunda ben de oyuncu olarak katılıyorum. Yıllar önce Pino'cuğum "Benim artık bir blog adresiim var...." diye heyecanla aradığında "O ne olaki acep" diye düşünmüştüm. Sonraları bende eklemek istedim kendimi ama bir türlü cesaret edemedim. Güzel yemek yapamam ki yemek tarifleri vereyim. Pino gibi güzel çizimler de yapamam yada oturup özlü sözlü yazılar hiç yazamam. EE ben ne yazıcam buraya o zaman... Sonra anladım ki aslında insanlar hayatlarındaki onlara göre anlamlı olan şeyleri paylaşıyorlar diğerleriyle... O zaman cesaretimi topladım ve başladım İSİM düşünmeyee...

İsim bulmak ilk adımdan daha zor geldi.... Hem benim için önemli birşeyler barındırmalı içinde, hemde basit olmalı. Çok uzun yada kısa olmamalı, Çok felsefik yada saçma olmamalı. Ne bulduysam içime sinmedi. Bazıları daha önceden kullanılmıştı. Sonra renkler geldi aklıma... Kendimi bildim bileli renkleri severim ben. Kim sevmevki diyebilirsiniz. Ama benim için herşeyin insanların, şehirlerin, eşyaların renkleri vardır. Evimde, işyerimde farklı renkleri bir arada görmeye bayılırım. Asla yalnız siyah yada beyaz olan bir yerde yaşayamam. Ayrıca tüm okul hayatımda yaptığım projelerde hazırladığım ödevlerde hep renk vardı. Ya tamamı renklerle ilgiliydi yada içinde bir duvarda bir lamba da kullandım onu. Özellikle de kırmızı...

Sonunda karar verdim Blog ismimde mutlaka renkler olmalıydı. Ama nasıl yüzlerce kombinasyon hazırladım kafamda. Ama bir türlü "hah işte bu" diyemedim. Sonra düşündüm. Ben renkleri istediğim gibi istediğim yerde ve her şekilde kullanabiliyorum değil mi?. İstediğim zaman kolayca değiştirebiliyorum. Yanına yenisini ekliyorum. Saçımda, kıyafetimde, ayakkabımda, tabağımda vb. kısacası tüm yaşamımda..... Yani ona hükmediyorum. O zaman ben RENGİN EFENDİSİYİM....

"Hah İşte Bu.(:O)))"

2 yorum:

pinomino dedi ki...

ohhh nihayet bir blogun oldu Sena'cım:))
seni ilk renklerle tanıdım ben.. renk dürbünü gibi birşey vardı elinde di mi:)) hani aynı master sınavına giriyorduk:) bak hatırlıyorum işte bazı şeyleri, umut var yani:))
cok sevindim bu karara..isim kesinlikle cok doğru seçim..
kızımm tezini yazdın sen bu renklerin..sen olmayacaksın da renklerin efendisi kim olacak:))
öpptümmm:)

sena dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim. İlk yorumun sengeb gelmesine de çok sevindim.

İyi ki varsın...