18 Kasım 2013 Pazartesi

Renkli sepham...

Evdeki ikinci günümde en önemli  icraatlarımdan birini gerçekleştirdim. Çok severek aldığım halde belki 3-4 yıldır öylece duran ve üzerinde örtülerle ham halini kapatmaya çalıştığım sehpamı boyadım. 



Hobi dolabımı karıştırırken geçen sene duvarları boyadıktan sonra artan ve belki bir tamir için lazım olur diye ayırdığımız kavanozları buldum. Su bazlı boya olduklarından mdf üzerinde de tutucu olacağını düşünerek yeşil ile zemin rengini boyadım.


Sonra sehpanın üzerine uygulayacağım motifi belirleyip sehpa yüzeyinin büyüklüğüne göre yeniden çizdim.


Çizimi ters çevirip kurşun kalem ile üzerinden geçerek yüzeye sabitlenmesini sağladım. Üzerini istediğin gibi su bazlı boyalarla rengarek boyadım ve vernikledim. 



 Sonuç böyle oldu...

2 yorum:

Ayşe'nin Kozası dedi ki...

Harika:) Sehpanın üzerini zımpraladınız mı,boyadan sonra vernik sürdünüz mü,ahh öyle güzel ki ben de yapmak istedim..

sena dedi ki...

Zımbalamadım. Yalnızca boya ile noktalar yaptım. Sonra da vernikledim. Sizde çok rahat yaparsınız. Kolay gelsin:))