9 Kasım 2009 Pazartesi

Şehir Sevdalısı...



Şehir temasını çok sevdim. Her yerde denedim. Seramikten şehirler çizdim. Önlüğümün üzerine kumaşla şehir yaptım. Birde eski kot pantolonlardan diktiğim çantanın üzerine bir deneme yaptım. Bence çanta üzerinde de oldukça sevimli oldu yada ben yaptığım için öyle geliyor bilmiyorum:)Hayatımda ilk çanta ve dikiş denememi sevgili arkadaşım Aygen için yapmıştım. Bu ikinci oldu.

Yine eski şirketimden kalan döşemelik kumaş ve deri parçalarının kullandım. Çatılar, pencere ve kapılar deriden oldu.Pastanelerin şeker kutularına bağladıkları kurdeleler ve canlı çiçeklere sarılan tül parçaları da çok işime yaradı. Bence yeşil, pembe ve morla güzel bir kombin oldu. Bakalım başka nerelere uygulayabilirim şehrimi:)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

cok para kazanacaz cookkk, basvuruyorum simdi patente;)))

icimdeki yolculuk dedi ki...

çok hoş olmuş..bende denesem mi?

sena dedi ki...

Herkes deneyebilir. Çok zevkli bir uğraş. Çok daha farklı desenlerde çizilebilir. Kolay gelsin içimdeki yolculuk:)

kaptan dedi ki...

çok cici olmuş Senacım, bence ilk deneme için çoook başarılı! :)

sena dedi ki...

Çok teşekkür ederim Kaptanım Ecem:)) Sana da tekneli, balıkadamlı'sından yapacağım. Yaza Kaş'a getireceğim canım benim:))